Co kde a jak evidujeme

Kde máme jaká firemní data

  • Google drive: Soubory (naše výstupy, texty, atd.) ale i komplexněji sepsané nabídky v dokumentu a také podklady od klienta.
    (mají přístup všichni CZCHGRP + klienti dle ochoty)
  • Freelo: Konkrétní úkoly a výstupy včetně náročností, odhadů, reálně strávených časů.
    (mají přístup všichni CZCHGRP + klienti dle ochoty)
  • Wiki: Popisy funkčností, postupy, ale i konkrétní popisky projektů, jaké funkce jsou na jakých projektech a podobně.
    (mají přístup všichni od nás)
  • One note:
    • SEO & Marketing: Podklady k obsahovým strategiím (forma jakési mindmap / rozmístění celků / vymýšlení a utřízení dat), ze kterých pak vypracováváme dokument ve drive
      (mají přístup: Honza, Lea, Gábi, Naty, Zuzka S., Zuzka P., Karla)
    • Klienti: Evidence klientů, včetně zmínek o hovorech, e-mailech, schůzkách, ale i diskusích ve Freelu (kromě vyložených chyb, takže například neakutní věci, softový věci stylem „klient slyšel na toto“, změny (takže to co prochází cenotvorbou)), cílem je všechny zmínky a z nich plynoucí výstupy mít na jednom místě
      (mají přístup: Honza, Lea, Dominik, Dan, Gábi, Naty, Zuzka S., Zuzka P., Karla)
    • Archiv klienti: Mrtvolky z Klientů

One note SEO & Marketing

Ideálně zde řešíme první výstupy, uspořádání dat, prakticky částečně kreativu (třeba pro obsahové strategie, newslettery a podobně) než se z těchto prvních výstupů začne kompletovat dokument do drivu.

One note Klienti

  • Pro každého klienta (firmu) je založená SKUPINA ODDÍLŮ, která nese název klienta
  • V této skupině oddílů jsou další oddíly dle potřeby a typických činností pro daného klienta, kde evidujeme jednotlivé kontakty s klientem (e-mail, telefon, freelo diskuse) ve stylu: co se řešilo, proč, jak se to tedy dohodlo a co má následovat
    • Obecné
    • Obsahy
    • Newslettery
    • Linkbuilding
    • SEO
    • ...
  • Každá stránka v oddílu by se měla jmenovat ........ (a teď jak, ať v tom není bordel sakrajs :D)

Nevíte si rady?
Neváhejte se zeptat

Nevíte si rady nebo potřebujete něco konzultovat? Nápovědu stále zdokonalujeme na základě vašich požadavků a postřehů. Uvádíme co nejvíce možných variant, které používáme na řešení jednotlivých částí webu, mějte ale na paměti, že projekty řešíme individuálně na základě konkrétních potřeb.

Nádražní 876
560 02 Česká Třebová

honza.cech@czechgroup.cz

+420 774 201 483

*
*