K označení úkolů pro přehlednost přidáváme štítky. Do štítků NIKDY NESAHAT! Mohou jen vedoucí a projekťáci.
Čísla
Číslo označuje čas, za který se má daný úkol stihnout.
Textové štítky
čeká na reakci: Čeká se na odpověď klienta. Na úkolu se tedy nepracuje.
- Takto oštítkovaný úkol v Klientském To-do listu vyžaduje pravidelné připominání. V některých případech i v jiných To-do listech.
diskuse: Úkol se probírá s klientem.
dořešit: Na úkol se zapomnělo a je potřeba s ním něco udělat.
nemá řešitele: Úkol je potřeba zadat.
odloženo: Úkol teď není prioritou a nepracuje se na něm. Časem se klientovi ozveme s tím, že úkol obnovíme.
potřebuje reakci: Vyžaduje vyjádření z naší strany.
přidej termín: Úkolu je potřeba někomu zadat a přidat termín.
termín: Když nestihneš splnit svůj úkol v termínu, dej na úkol termín. Vedoucí/projekťák ti termín posune.
Štítky se jmény
JČ: Když potřebuješ reakci po Honzovi, dej na úkol štítek JČ. Honza úkoly se štítkem prochází.
DŠ: Věci co visi na Dominikovi maí štítek DŠ. Dominik je má dořešit.
ZP: Věci, co má dořešit Zuzka.
Štítky pro vývojáře
šedé štítky, které označuji typ úkolu
ke kontrole: Úkol jde na kontrolu v rámci týmu (Dominik nebo někdo další).
nahráno na ostrou:
nahráno na test:
Štítky Dominika
HOTOVO: Dřevojas: řada je hotová
k předání: Má se předat.
OPRAVA NA DISKU: Dřevojas, opravené tabulky
ZKONTROLOVÁNO: Dřevojas, zkontrolované tabulky, může se nahrát, ale také další klienti.
Štítky pro obchod
cenotvrorba: Úkol je potřeba nacenit.
obchod: obchodní úkol
odsouhlaseno: Úkol se odsouhlasil a může se zadat.
požadovaná aktivita: Z naší strany se k tomu máme vyjádřit.
Prozatimní
dlouhodobý: VNT dlouhodobé úkoly, kam se přidávají další podúkoly.
poznámka: VNT předání informací klientovi.