Jak přidat /upravit kategorii produktu

Verze:

02. 07. 2025

Zodpovědná osoba:

Dominik Šlechta

Na co si dát pozor v administraci?

Obsah kategorie se upravuje u e-shopů v záložce Položky menu. Všechny kategorie e-shopu jsou obvykle zařazené ve složce Hlavní menu. Abyste neupravili obsah u jiné stránky, používejte id stránek. U zveřejněné kategorie si nejprve otevřete danou stránku na ostrém webu a z url si zkopírujte číslo za m-. Pak si v administraci najděte jakoukoliv stránku v záložce Položky menu a číslo v url nahraďte.

id stránky
Id stránky se nachází vždy v URL

Při vkládání popisku kategorie do administrace se vždy ujistěte, zda je kategorie nová a zatím nezveřejněná či naopak, zda se upravuje či přidává text k fungující (zveřejněné kategorii). Pokud je kategorie zveřejněná, nikdy ji neskrývejte při ani po editaci. Skrytím kategorie skryjete i produkty a zákazníci si neobjednají, protože nenaleznou produkty.

Co dalšího u obsahu kategorie řešit?

V detailním nastavením SEO popisek stránky neboli meta-description. Dále pak Související položky. V Souvisejících položkách se zaškrtávají relevantní články z poradny nebo blogu. Např. u kategorie Přípravky proti vosám zaškrtnu články z blogu: Jak na bezpečnou likvidaci vosího hnízda, Boj proti vosám – aneb jak na bezpečnou likvidaci vos, Co je to dezinsekce a například příbuzného škůdce: Jak na sršně – rady a tipy, jak se vyhnout bodnutí.

Co si vždy na závěr odkontrolovat:

  • všechny odkazy jsou funkční
  • nikde není pravopisná či typografická chyba
  • v textu mám nejdůležitější relevantní klíčová slova
  • odkazuji na produkty
  • odkazuji na relevantní článek
  • mám zaškrtnuté související položky

Štítky

Kontaktní osoby

Marketingové strategie, průzkumy, SEO